Archa.školám: Poslechnout Franze Vol. 8
Slovák a Burian ml.
 
hudba literatura  

Každé Volume znamená nový obsah. Fanouškové vědí.

Živé čtení z deníků a povídek Franze Kafky v současném elektronickém hudebním designu. Prostě zavřete oči a budete naslouchat slovům a hudbě, která z nich roste. Koncept večerů je dialogem textu, hudby a zvuků… snad si odnesete nový pohled na Kafku i na jeho dílo, budete mu blíž. S posedlostí a citlivým zaujetím Jan Slovák čte a Jan Burian ml. improvizuje. 

Archa.školám:

V případě zájmu o rezervaci kontaktujte Jitku Kostelníkovou na jitka.kostelnikova@divadloarcha.cz 



Kredity

Jan Slovák - koncept, čtení 
Jan Burian ml. - hudba 
Tereza Bartůňková - atmosféra 
Patrik Sedlák - technická a umělecká spolupráce 
Tomáš Novotný - zvuk
Jaroslav Hrdlička - stream

Jakub Hykeš - produkce

Roman Dietrich - foto 
Babeta Ondrová / Studio Matka - design

Díky Markétě Mališové, Janě Návratové a Tomáši Kafkovi


Díky překladatelům Vladimíru Kafkovi, Josefu Čermákovi, Věře Koubové, Viole Fisherové, Jiřímu Stromšíkovi, Vojtěchu Saudkovi a Marku Nekulovi můžeme číst Kafku hezky česky. Děkujeme za to.

 

JAN SLOVÁK - autor, divadelní, filmový herec (např. Kouř 1991), protagonista divadla Sklep a dua Thomas&Ruhller (NL). V roce 2004 s přáteli – Monikou Načevou, Lenkou Vychodilovou a Davidem Vávrou – napsali a inscenovali divadelní hru Piš, Kafka, piš, která vznikla pro Bienále Kafka – Borges, a hráli ji deset let. 
V současnosti připravuje autorský portál Můj Kafka, který chce jednoduchou cestou přiblížit Franze Kafku posluchačům. V roce 1991 ve filmu Stevena Soderbergha Kafka, hrál Muže na baru, který krátce a opile pohovořil s Kafkou ztělesněným Jeremy Ironsem. Mihl se v roli samotného FK v jednom díle TV série Tuzemský konzumní režiséra Boro Radojčiče (1994). Je zkrátka dílem a osobností Franze Kafky začarován.

JAN BURIAN ml. – hudební skladatel a zvukový designer. Spolupracuje s různými divadelními tvůrci (Min Tanaka, Peter Schumann, Petr Nikl, Jana Svobodová aj.) a filmovými umělci (P. Koutecký, V. Švankmajer, M. Mareček). Přes deset let pracuje s terapeutkou Marií Madeirou a vytvořil hudbu pro její dvě knihy. V současné době složil hudební doprovod pro NFA k restaurované kompletní filmografii českého filmaře Jana Kříženeckého. Vede workshopy zvukového designu, art of listening a kreativního přístupu k elektronickým hudebním nástrojům (Archa International  Summer  School, FSV UK, Ableton User Group Prague, ZVUK). Je členem Putovní laboratoře divadelní praxe FLAB. Je zakládajícím členem hudebních projektů tyto alba a Kyklos Galaktikos.